Sayfalar

8 Ocak 2010 Cuma

Canım oğlum,sevgili yavrum....
Bugün senin yemin törenin.Ve bugününde yanında olamadığımız için çok üzgünüm.Umarım baban da üzgündür.
Onun sınavı ile senin törenin çakıştı ne yazık ki...
Kader işte 365 günde 1 güne denk geldi....
Bunda da bir hayır vardır demek lazım.Ama yanında olabilmeyi, o atmosferi seninle ve diğer ailelerle paylaşabilmeyi,o gururu bir kez daha yaşayabilmeyi gerçekten çok isterdim.
Olmadı ne yazık ki....
Sen de bu kadere kızıyorsundur eminim.Şartları zorlayabilmemizi istemişsindir mutlaka.Bana kalsa şartlarımı gerçekten zorlardım.
Ama baban ancak bu kadar zorlayabiliyor.
Onu da anlamamız lazım....
Sana usta birliğinde başarılar diliyorum.
Zamanının su gibi geçmesini istiyorum.
Hayırlı teskereler canım oğlum benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..