Sayfalar

9 Ocak 2010 Cumartesi

Canım oğluşum,
Nasılsın?
Bizler iyi olmaya gayret gösteriyoruz.Senin için temmuzu,kardeşin için de Mayısı bekliyoruz.
Su gibi akıp geçen zaman artık geçmiyor.Sanki eğreti yaşıyoruz.En azından ben öyle hissediyorum.
Necip Fazıl ne güzel yazmış:

Ne hasta bekler sabahı,

Ne taze ölüyü mezar,

Ne de şeytan bir günahı,

Seni beklediğim kadar!...


Tabii ki benim sizi beklediğim kadar.O zaman gülüşler anlam kazanacak.O zaman benim bayramım olacak.
Özlemim zaman zaman tiryakinin sigarası gibi vuruyor beynime.
İnan bana siz gittikten sonra hayat öylesine renksiz,öylesine çekilmez ve öylesine sıradan oldu ki,sizler buradayken bunun böyle olacağının farkında bile değilmişim.
Demek ki evlat demek hayat demekmiş.
DAHA NE SÖYLEYEYİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..