Sayfalar

29 Ocak 2010 Cuma

Canım oğluşum seninle her gün telefonda görüşünce yazacak fazla birşey kalmıyor.
Okullar tatil.Kardeşlerin karnelerini aldı.Küçük S....'nın karnesi baştan aşağıya 5.
E.....'da takdirnameyi,5 puanla kaçırdı yazık ki.Söz verdi ikinci dönemde takdir getirecek..Ayrıca şu anda da test çözüyor yıl sonunda gireceği sınava hazırlık olsun diye..
Bana sorarsan küçüücük bir aile olmanın nasıl birşey olduğunu anlamaya çalışıyorum.Kalabalıktık,yoruluyordum ama inan bana çok mutluymuşum meğerse...
Bir koşuştırmaca yaşadım yıllaryılı.Biraz mola verdim.Kendime doping yapıyorum,sizler gelince hayatı daha hızlı yaşayabilmek için.
Özlemim artsa da,şartlamışım kendimi temmuza..
Ama verdiğin o sürpriz haber,beni bir yandan sevindirdi,bir yandan da çok üzdü.
Şubatın 20'sinden sonra eğitime gelecğini,görüşeceğimizi söyledin.Seni görebileceğim için çok mutluyum.
Mutsuzluğuma gelince,o kadar zor alıştım ki,sensiz geçen günlere....
Şimdi bir daha sil baştan yapacağım..Hayatımız önce biraz renklenip sonra da tekrar monotonlaşacak anlaşılan..
Ama ne yapayım ki bugünleri yaşamak zorundayız.Askerlik hayatınızdaki tek engeldi...O engeli de aşmanız gerekiyordu zaten ileriye rahat bakabilmek için.
Kardeşinle de her gün telefonlaşıyoruz.O da orada Ales sınavına hazırlanmayı düşünüyor.
Bu da demek ki hayatı ciddiye almaya başladı..
Sevindim yavrularım.Allah da sizleri hep sevindirsin.Hep hayırlı haberlerinizi alayım İnşallah....
Dayan yavrucuğum şubata ne kaldı...
Hasta olduğunu söyledin dünkü telefonunda..
İnan ki merak etmiyorum desem yeri.Çünkü orada mecburen gidiyorsun doktora.Burada seni hangi kuvvet gönderebilir ki,aklınca ilaç kullanırdın,ya da kendi kendin beklerdin iyileşmek için.
Bugünlük benden de bu kadar hoşçakal canım evladım....
Seni çok seven annen...

1 yorum:

  1. Sevgili Neşe, askerine belki de kavuştun, belki saatleri sayıyorsun:)
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..