Sayfalar

16 Şubat 2010 Salı

Sevgili oğluşum;
Bilgisayarların çökmesi nedeni ile yazmaya ara vermek zorunda kaldım.Bu arada senin oralarda hasta oluşun,üç gün istirahatli yatışın beni çok üzdü..Neyse ki düzelmişsin ve hafta sonu izinli çıkmışsın, buna da sevindim.
-Özledin mi beni? soruma
-Özlemez miyim cevabın beni fazlası ile duygulandırdı.
Ağabeyin hafta sonu görevli olarak İstanbul'a geliyor.Belki onu da görebileceğiz.Bir haftalığına buralarda.
Sonrası temmuza kadar dayanacağım hasretine.
Sonra benim bayramım olacak,Küçük Süha'nın sünneti var bu yaz İnşallah.
Görülmemiş bir mutluluğa yelken açacağım...Allahım o günü bana göstersin.
Gülemiyorum inan.Siz aolmadan gülmenin de bir anlamı yok sanki...
Hani insanlar kırılmasın diye hafif bir gülücük konduruyorum dudaklarıma hepsi o...
En içten gülüşlerimi sizlere sakladım.....
Çünkü benim sizden başka kimsem yok!.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..