Sayfalar

16 Ocak 2010 Cumartesi

Şu teknoloji ne güzel şey be oğlum.Seni özlediğim zaman açıyorum face'i videoda senin o güzel sesin ve gitarınla çalıp söylediğin parçayı dinliyorum.Azıcık gözlerim doluyor ,azıcık özlemim gidiyor."oooo sarıl bana,beni biraz anlasana"..
Sanki seni anlatıyor.Ölürüm aşkına yar,ölürüm diyar diyar deyişin,uzaklarda oluşunu hatırlatıyor.
Öylesine konuşturuyorsun ki gitarını,benim gözümde onu senden daha iyi çalabilen bir insan daha yok.
Yüreğimi titretiyorsun inan...
Umarım hedeflediğin yere gelirsin.Ve umarım bu ayrılığımız sadece bu kadardır...
Ben belki fazla şey istiyoorum ama yine de istiyorum.
Oğullarımı ve kızıma uzakta istemiyorum.
Evlerimiz ayrı olsun ama bir bahçe içinde olsun....
Ayrılık beni çok üzüyor.Hayatınıza ambargo koymak değil niyetim,şu kısacık dünyada,güzellikleri paylaşmaktır istediğim.
İnşallah Allah dualarımı kabul eder de hepiniz çok güzel yerlerde,ama akşam olunca da aynı çatının altında birleşirsiniz........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..