Sayfalar

2 Mart 2010 Salı

Bu mektup da sana kınalı kuzum....
Aklıma gelmişken yazayım dedim.Senin haberin yok ama sana sürpriz hazırlamayı düşünüyoruz.Allah kısmet eder de terhis olma zamanın gelince seni çok şaşırtacak bir sürprizimiz olacak eğer bir engel olmazsa.
Ağabeyin izinli gelecek mayısın 15'ine doğru...Hafta sonu, 19 mayıs,belki çocuklara okullarından birkaç günlük özel bir izin ve ver elini İzmir.......
Seni vatani görevini yaptığın o yerde ,biz de karşılama töreni yapacağız inşallah!....Sürpriz bu kardeşlerine bile söylemedim.Belki ağızlarından kaçırabilirler diye.....
Yemin törenine gelememiştik ya,ne kadar da telafi etmese bile biraz olsun yüreğini serinletir inşallah...
Umarım bir engel çıkmaz.....
Şimdi mayıs ayını dört gözle bekliyorum.Sabret kuzum 2,5 ayın kaldı.......
Telefonda zayıfladığını söyledin.çok üzüldüm....
Zaten çok zayıftın......Hayırlısı ile hastalanmadan bir bitirebilsen..
Görüşmek üzere öpüyorum seni....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..