Sayfalar

17 Nisan 2010 Cumartesi

Güzel yavrum,kınalı kuzum;Bugün de sana bir mektup yazmak geldi işimden.Uzun zamandır yazmadığımı farkettim.Demek ki ayrılığa da alışmışız artık.Allah can sağlığı versin yeter ki!...
Senin de kaldı 2,5 ayın.Eğer iznini kullanabilirsen 3 ay yapıyor.
Sana izin verirlerse kardeşini almaya gideceğiz inşallah İzmir'e...
Yemin törenine gidemediğimiz için ,içinin buruk olduğunu biliyorum.Her ne kadar bu jestin ona iyi geleceğini düşünsem de,kalbinin bir tarafaında o kırgınlık hep olacak biliyorum.Nereden biliyorsun deme,biliyorum.
Çünkü o bana çekmiş.Aynı duyguları yaşıyorum onunla.Bunun için zaten onunla anlaşamamamız.Biz aynı kutupuz.O yüzden birbirimizi itiyoruz.
Seninle de zıt kutubuz......
Bu böyle....
Seni de,onu da çok özledim.....
Bu kadar zaman geçti.Artık sona yaklaştık...Sizlere kavuşmayı beklemek bile çok güzel....
Önümüzde güzel bir yaz ve koskoca bir ömür var inşallah....
Görüşmek üzere seni öpüyorum canım yavrum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..