Sayfalar

27 Mayıs 2010 Perşembe

Çocuklarıma...........

Nihayet küçük oğluşumun askerliği bitti.Büyük oğluşum da bu arada izindeydi.
Onlarla birlikte masaya koyduğum altı adet servis beni öylesine mutlu etti ki!...
Uzun bir ayrılıktan sonra onlarla yediğim o ilk yemeği en lüks restoranlarda yiyebileceğim,en güzel yemeklere değişemeyeceğimi farkettim.
Öyle çok şeyler farkettim ki onların yokluğunda...
Ana evlatsız olamıyormuş.Evladı yokken boğazından lokma geçmiyormuş.
Nereye baksa evladını görüyor,sessiz kuytu yerlerde gözyaşı döküyormuş.
Ama bugün bunların hepsi bitti.
Hatta biz kadınlar her zaman alacak birşeyler buluruz,eksiğimiz hiç bitmez ya.....
İşte en büyük varlığımın onlar olduğunu hissettim yürekten ve tekrar tekrar.
Ben zenginim .Allaha şükür ki ben bu dünyada çok zenginim.
Benim dört tane dünya güzeli evladım var.Dünya benim olmuş olmamış umurumda değil.Benim uğruna dünyayı yakabileceğim evlatlarım var.
Annelik öylesine güzel ve öylesine yüce bir duygu ki kendinizi öyle önemli ve değerli hissetrtiriyor ki,muhteşem demekten başka bir kelime bulamıyorum.
Her kadın anne olmalı anneliği tatmalı..
Çocuğu olmuyorsa bile evlat edinip bu duyguyu yaşamalı.
Çocuklarım sizlere ne kadar teşekkür etsem az..Bana bu duyguları yaşattınız,bana anne olmayı öğrettiniz..
Size mektuplar yazdığımı söyledim.Okumanızı istedim..
Okuyun..Buraya yüreğimi koydum ben.Eksiği yok fazlası var..
Bir güzellik olsun istedim.Artık mektup yazmıyoruz askerlerimize.Sizlerin de bir mektubu olsun istedim.
Hani uğruna güftelerin yazılıp şarkıların bestelelendiği asker mektupları...
Hatıram olsun istedim...Benden sonra beni anımsayacağınız..
Tek düşüncem buydu.Sizleri seviyorum.Eğer siz de bu mektupları sevdiyseniz,hayat boyu devam edebilirim.
Hoşçakalın....

1 yorum:

  1. bir ömür boyu evlatlarınla ailenle neşe ve mutluluk içinde yaşıyasın tatlım,gülen yüzün hiç solmasın
    sofranızdaki tabaklar eksilmesin hep artsın canım
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..