Sayfalar

14 Mayıs 2010 Cuma

Bugün son hazırlıkları yapıyorum.Ağabeyin dün geldi.Havaalanından sabah aldık.Ve geri sayım başladı,kınalı kuzum.Biz yarın sabah yola çıkıyoruz.Altınolukta kalacağız,cumartesi ve pazar.Pazartesi sabahı İzmir'e geçip seni alacağız...
Sorsan, bazen asırlar kadar uzun,bazen de an kadar kısa geçen bir zaman dilimiydi benim için şu son beş ay...
Neler yaşadım sizsiz,neler anlatamadım şu satırlarda.Herşey yine de bende gizli..
Kardeşlerin büyüdü,boy attılar.Ben değişmediğime inanıyorum ama zaman da acımasızca iz bırakıyor görüntümüzde.....
Bende meçhule gidiş başladı,sizlerde umutlar yeşerirken...Hayatın acımasız gerçeği işte.
Birileri gidecek ki birileri gelsin.....
Ama yok öyle.Daha yaşlanmayı istiyorum.Tek istemediğim,sizlere muhtaç olmak.
Ben ayakta ölmek istiyorum......
Neyse nereden geld,m yine bu konulara bilmiyorum ama yazmak istedim....
En mutlu günlerim şu an...Ağabeyin geldi.Sen askerliği bitirmek üzeresin.....
Gitarını da getireceğim.Sesini,müziğini seni dinlemeyi özledim.Bana konser vereceğini de çok iyi biliyorum...Seni....Sizleri çok seviyorum.Hayatımın renkleri,neşesi,anlamı,amacı sizleri çooooooooooook seviyorum....
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..