Sayfalar

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Deh deyince!.....

Ne garip zaman zaman işleri bir insanın ters gittiği anlarda kullandığı sözcük"geldi mi üst üste gelir" sözcüğü.
Nankör olmamak adına ben sevinçlerim için de aynı terimi kullanacağım.
Geldi mi üstüste geliyor zaten diye.Allaha şükür ki sevinçlerim geldi üstüste..
Bir haftanın içinde;hem anneler gününü,hem evlenme yıldönümümü,hem de oğluşumun teskere alışını kutluyacağız....Bu ne güzel sevinç böyle şükürler olsun..
Eski bir Anadolu deyişi geliverdi aklıma birden bire ve paylaşmak istedim...

Deh deyince gitmezse at,
Bir yudum su vermezse avrat,
Bir de hayırsız çıkarsa evlat
Ne işin var cenaze evinde
cenaze senin evinde
Gir ağla,
çık ağla

Deh deyince giderse at
Bir bardak su verirse avrat
Bir de hayırlı çıkarsa evlat
Ne işin var düğün evinde
Düğün senin evinde
Gir oyna
Çık oyna

Harika değilmi Anadolu........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..