Sayfalar

18 Haziran 2010 Cuma

bugün karne günü

Bugün karne günü.Çocuklar karnelerini alıp gelecekler.Ama içim bir tuhaf.
Şu e okul uygulaması çok iyi oldu. Ama bizlerden de birşeyler götürdü.Her yenilik aslında bizlerden birşeyler alıp gidiyor.Tamamen robotlaşıyor muyuz acaba?
Diğer çocuklarımın karne aldıkları günü hatırlıyorum da,bir gece önceden uyku girmezdi gözüme.Sabahı dar ettikten sonra onları okula yollardım.Onlar karneyi alıp gelene kadar biraz düşük notlu olan derslerinin öğretmenlerince yükseltilmiş olmasını umarak beklerdim.O birkaç saat zor geçerdi ve evin önünden birkaç öğrenci geçmeye başlayınca pencereden ayrılmazdım.Bakardım ki benim yavrularım geliyor,önce yüz ifadelerinden anlam çıkarmaya çalışırdım.Ama onların iyileriyle benim iyilerim hiç uyuşmazdı ki....
Gerçi asla kötü karne getirmediler çok şükür.Ama biz anneler işte hep böyleyiz belki de.
"neden 100'den 5 değil de 85'ten 5"
(Yine de yüzümü güldürdükleri için onlara teşekkürü borç biliyorum.)
Sonra karneyi incelemeler,daha sonra karnenin babaya gösterilişi ve babanın verdiği karne harçlığı....
Daha sonra da karne iyi geldiği için babaya hissettirilen tatil planları(tabii ki benden de destekli).
Ne güzel ne duygusal ne yaşanılası güzelliklerdi..
Şimdi notlarını herşeylerini bildiğimiz için bir sürpriz olamayacağını da bildiğim için,hiçbir heyecanı kalmadı bu işin.Bence bu karne durumlarına biraz aksiyon yüklemek lazım....
Herkese güzel bir tatil diiliyorum.Hele ki sbs'ye giren yavrularımıza daha da güzel tatiller diliyorum ki,bir sonraki yıla daha bir hırsla hazırlansınlar diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..