Sayfalar

11 Haziran 2010 Cuma

Sevgili Oğluşum;
Artık mektuplarını sana teslim ettiğimden bu yana yazacak fazlaca bir şey bulamıyorum desem yeri.
Umutlarım,hayallerim,beklentilerim hepsini biliyorsun.
Kardeşinin o mektupları okuduğundan şüpheliyim doğrusu.
Bugün de öylesine yazmak istedim.Senin aşağı yukarı 40 günün kaldı.Bana sipariş verdiğin panoları zevkle yamaya başladım.
Sen gelene kadar yetiştiremesem de yine de üç tanesini hazırlarım herhalde.
Şu anda baban cumaya gitti,Süha okulda,Esra dışarıda,Atakan da bilimum evraklarını hazırlamakla meşgul.Çok yere iş başvurusu yaptı cevap bekliyor..
Biraz zor ama bazen de şans.
Hayat bizim için neler gösterecek bilmiyorum.
Bizim kurs da haftaya bitiyor.
Seneye evde oturmak istemiştim ama vazgeçtim.Yine haftada bir gün giyim kursuna gitmeyi planlıyorum.
Çocuları yaz spor okullarına kayıt ettireceğim.İkisi de basketbola gidecekler.İnşallah sabahın erken saatinde olur da zorlanmam.
Ayrıca güzel bir plan yapıp hayatımızı düzenlemeliyiz diye düşünüyorum.Çünkü biraz ipin ucu kaçınca sabahın 10'unda kahvaltı yapıyoruz olmuyor....
Benim spor kursum da bitti....Yürümem lazım baban bırakmıyor.
Biliyorsun kendisi yürümeyi sevmediği için yürümüyor ve yürüyeni de hiç çekemiyor.Yani kıskandığından engelliyor.
Sınavını da verdi bitirdi okulu baban.
Üstelik ilginçtir ki uçağı kaçırıvermiş.Başka uçakla yetişmiş Adana'ya oradan da taksiyle Mersine..Yarım saat rötarla sınava yetişmiş.Becermiş ya helal olsun.
Bana akşamdan söylemedi sabah ben sınava yetişeceğim diye.Ben o sabah 4 de kalktım 5 de yattım bir daha.O da 5,5 da fırladı geç kaldım diye....
E çıkacak parası varmış..
Neyse benden şimdilik bu kadar.Özledim seni be kuzum....
ÖPÜYORUM SENİ VE SANA KOLAYLIK DİLİYORUM....
ANNEN............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..