Sayfalar

18 Temmuz 2010 Pazar

Düğün mevsimi geldi hanııııım!..

Düğün mevsimi geldi hanııııııııım!
Akşam ayaklarımı uzatıp,çayımı demleyip sessiz bir ortamda tv'de güzel bir filme takılıp,günün yorgunluğunu atma planları yaparken,kulağımın dibinden gelediğini düşündüğüm desibel değerlerini altüst edecek değerlerde bir ses gecemi allak bullak etti.
Nedir bu insanların site içerisindeki kına gecesi yapma anlayışı...
Buna belediye,emniyet,kaymakam neden izin veriyor?
Hasta olanın,istirahat etmek isteyenin,ya da sessizlik isteyenin buna hakkı yok mu?
Her hafta sonu rutin iki kına...
Çekilir gibi değil.
Arkadaş ya kınanı salon tutup yaparsan,gücün yetmiyorsa yapmazsın.
Ne o öyle tuvaletleri giyip de sokakta kına yapmalar?

1 yorum:

  1. Arkadaşlar yorumlarınız yanlışlıkla silinmiştir.Bundan dolayı özür diliyorum.Evet Öykücüğüm,site içinde öyle eğlenceler yapılıyor ki aklın durur.Benim ufaklığım da "anne bana da böyle kına gecesi yapın sünnetimde" deyiverdi.
    Zar zor vazgeçirdim....
    Ayrıca yorumlarınz için teşekürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..