Sayfalar

16 Temmuz 2010 Cuma

Askerimin teskere günü bugün!.....

Bugün son günün kınalı kuzum..
Artık Kınalı kuzum da diyemeyeceğim son gün
Nasıl da bir yılı erittik hayatımızdan.Bugün senin teskere günün.Acısıyla tatlısıyla askerlik bitti artık.
Ama geleceğin günü ve saati devlet gibi saklamanın sırrını bir çözebilsem.
"Ne zaman geleceksin "sorusuna yanıtın hep "belli değil" oldu.
"Belki teskere bırakabilirim,orduda kalabilirim" sözlerin bende inan ki soğuk duş etkisi yaptı.Beklemiyorum dersem yalan olur.
Ben evlatlarımı (belki bencillik ama) hep yanımda istiyorum.
Kimbilir belki yalnız başladığım bu hayatta yalnız kalmaktan korkmamdandır bu düşünce tarzım.
Tabii ki hayat senin,karar verme hakkı da sana ait.Saygıyla karşılıyorum.
Ama benim bildiğim Serkan evinden fazla uzaklaşamaz diye düşünüyorum.
Baban da onu düşünmüş olacak ki .
"serkan bu gece 10 uçağına atlar gelir,yarını beklemez" diyor.
Ben senin neler yapıp neler yapamayacağından emin değilim.
Bekliyorum... Bekliyorum..Bekliyorum...
Belki de ömrüm boyunca bekleyeceğim.
Yeter ki canın sağolsun..
Hasretle öpüyorum seni....

5 yorum:

  1. Harıka bır haber bu:)
    Allah kavustursun

    YanıtlaSil
  2. GÖZÜNÜZ AYDIN.EŞİMDE KIBRISTA ASKER.61 GÜNÜ VAR.ONU ÇOK ÖZLEDİM.İNŞ.SAĞLIKLA BİTİRİR DÖNER.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Öykü,seni benim bloğumda görmek çok güzel.
    Sevincimi paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili uğur böceği Allah seni de tez vakitte kavuştursun canım.Kıbrısın neresinde olduğunu sorsam bir sakıncası var mı?Belki de aynı yerdeydiler......

    YanıtlaSil
  5. Uğurböceği,yanlışlıkla yorumunu sildim.Bundan dolayı özür dilerim.Ama aynı yerde değillermiş.Benimkisi Yeşilyurttaydı.
    Yine beklerim sayfama.....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..