Sayfalar

15 Temmuz 2010 Perşembe

Sel!.............


Allahım!... bir gün bu pazar takıntımın kurbanı olacağım ama ne zaman bakalım.Burnumun dibinde market dururken,hem de ucuzken...

Pazar alışverişimi yapıp küçük oğluşumla tam eve yollanmak üzereyken yağmura yakalandık ama yüreğim hopladı.

Ben hiç böyle yağmurda dışarıda olmamıştım.Ya da hiç böyle yağmur yağmamıştı.İklimm değişti.Buzullar eridi.Bunların kaçınılmaz olduğunu söylemişlerdi zaten.

Bir anda suların içinde kaldık.Bir dükkana sığındık.Kanalizasyonlar taştı.Lağım farelerini görünce resmen tiksinti duydum.Pazar arabamı da alıp dükkana suların çekilmesini bekledim.

Tam sular çekildi tekrar yola koyulduk.İki sokak ötede yeniden bastırdı.

Oğluşumla beraber bir çatının altına sığınmışken dükkan sahibi içeriye buyur etti bizi.Bizim gibi birkaç mağdur da vardı orada.Neyse yağmur bitti ben de bittim.Az az yağarken yola koyuldum.Sıcak bir yandan yağmur bir yandan.Bir pazar maceramız daha sona erdi.

Geçen defa da arabada yakalanmıştık.Hani o iki gencin öldüğü çayırovadaki sele...

Belki 5 dakika farkla kurtulmuştuk o selden de.Eve gelişimiz saatler sürmüştü.Dağlardan tepelerden aşıp da gelmiştik eve.

Allahım sonumuzu hayır et.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..