Sayfalar

19 Ağustos 2010 Perşembe

Biten bitmiştir..

Ömrümü heba ettim uğruna da ne kaldı elimde..
Birkaç sararmış resim,kırık bir kalp ve yaşlanmış bir bendenden başka..
Hayallerim böyle değildi oysa...

Ben birlikte yaşamak,birlikte yaşlanmak için
Baş koymuştum bu yola...
Şimdi seninle birlikte hayallerimi de gömdüm mezara...

Bitti artık,doğmaktayım bedenimden yeniden,
Olacak başaracağım,tekrar yaşayacağım,
Sana inat,senden güçlü olacağım...

Hayır demeyi çoktan öğrendim...
Bir hırka,bir lokma
Huzurla yenilirse
Düğün bayrammış insana...

2 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışşın..her kadın biraz da olsa hayallerini gömmüyormu zamanla..ben kendiminkilerini gömdüm şimdi başkaları için hayal kuruyorum onlar iyiyi yaşasın istiyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..