Sayfalar

19 Ağustos 2010 Perşembe

MÜZİK VE PANİKATAK


"Çocukluğum,

Eksik birşey var anlatamıyorum.

O zamanlardan yasaklamışlar,

Doyasıya ağlayamıyorum"....


Bazen bir şarkı takılır dilime..Akşama kadar başkası yok...

Boşuna dememişler "müzik ruhun gıdasıdır" diye..

Bir de yine boşuna dememişler "kocan emekli olup evde otursun da bak kaynananı aratmıyor mu?" diye....

Bu ikisi ne alaka diyen olmaz mı şimdi?


Çok alaka...

Eşim evde olaliberi müzik yok bizim evde.

Oysa ben hem de zaman zaman son ses dinlerdim müziği..

Oysa tam 11 yıldır,müzik dinleyemiyorum.Azıcık sesini açsam gelip kısar ve söylenir..

Kafası almıyormuş.

Peki ben ne yapayım,ruhum gıdasız kaldı,üstüne bir de deprem oldu..

Ruh yine gıdasız bari panikatak olayım dedim..

Neredeyse dört yıl mücadele ettim bununla.Ve en sonunda çözümün ilaçlarda değil kendimde olduğunu keşfetmeme neden oldu doktora sorduğum bir soru...

"BEN DEDİM BAŞARACAĞIM VE YENECEĞİM"....

Başardım ve yendimmm.

Müzik mi,Şunu öğrendim...

Kabullenip değiştirmeye çalışmadan yaşarsanız mutlu oluyorsunuz.

Kabullenmeyip değiştirmeye çalışınca da mutsuz...

Ben uzun zaman ilkini seçmiştim..

Yani Müzikten vazgeçmiştim.....

En azından kafam rahattı....

Ama sürpriz !...Şimdi ortanca oğlum o kadar güzel müzik yapıyor ki,oturup zaman zaman o çalıyor ve biz birlikte söylüyoruz...

İlahi adalete inanmak lazım.Allah kullarını darda koymaz....


2 yorum:

  1. bılıyordum hıssetmıstım
    huznu

    az aralanınca pencere nedenlerı de gordum..

    YanıtlaSil
  2. Hüzün değil bu belki de alışılmış çaresizlik....
    Hüznün olduğu yerde üzüntü vardır,kendine acımak vardır.
    Ben kendime çok acıdım daha önceleri.Ama zamanla kendime değer vermeyi,kendimi sevmeyi,kendime yetmeyi öğrendim.
    Kendime yetmeliydim çünkü sırtımı dayayacak kimsem yoktu..
    Dedim ya ben hayatı hep yalnız yaşadım..
    Yazdıklarım paylaşmak istediklerimdir..
    Asla taviz vermemek gerektiğini yeni anladım...
    En ufacık dahi olsa taviz tavizi doğuruyor ve farkına varamadan öyle bir zaman geliyor ki "ben nasıl bu hale geldim" diye kendine soruyorsun..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..