Sayfalar

21 Ağustos 2010 Cumartesi

kasada beklemek..


Büyük marketlerden alışveriş etmek iyi de kasaya gelince beklemesi yok mu illet ediyor adamı...Geçen gün yine rutin şeyleri yaşadık ama ,karşımda öylesine umursamaz tavırlı bir kadın vardı ki.....

Kadın kasiyerin tek tek kasadan geçirmesini bekledi.En sonunda poşetlemeye başladı.Hem de tek tek....

Ben beklemeyi de bekletmeyi de laf olsun diye değil,gerçekten sevmem.

Kadına doğru eğilip;

-Hanımefendi ,aldıklarınızı arabaya doldurup,dışarıda poşetleseniz,biz de beklememiş olurduk.....

Dedim ama duvara söyleseymişim daha iyiymiş.

Bekledim..Tam bitti derken;

O yumurtalar benim mi?demez mi....

-Hayır dedim onlar bizim..

İnanmadı.Arabadaki bütün poşetleri tek tek aradı..

Sonra pişkin bir tavırla,

Sizinmiş......

dedi.



Ben söylemiştim demek uzatmak olacağından sustum...

Ne insanlar var,karşısındakine saygısız,karşısındakinden laf duyacak kadar da kendine saygısız.....

2 yorum:

  1. o yumurtaları alıp
    kafasına gecırmek varmıs:))

    akarken de
    sızın dı dımı hanımefendı yumurtalar demek:))

    YanıtlaSil
  2. Güldürdün beni Öykü.....
    Gerçekten de yapmak varmış...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..