Sayfalar

21 Ağustos 2010 Cumartesi

ÜŞÜMEK .......


Dün gece üşüdüm.İnanamıyorum ama üşüdüm.Allahım üşüdüğüm için şükürler olsun.Bu duyguyu yaşamayı son bir aydır öyle çok istiyordum ki.Uykuya hasret mışıl mışıl uyumuşum.Sahura zor uyandım.Tekrar yattığımda artık pike işe yarıyordu....

32 yaşımdan bu yana sıcaktan nefret ediyorum.Küçüklüğümde sobanın dibinden ayrılmazdım.

Sonra yıllarca soba macerası.Bir oda sıcak diğerleri buz gibi.

Evimiz kaloriferli olunca,ben bu üşüme duygusunu yitirdim.Zamanla sadece terlediğimi hissedebiliyordum.Bu yüzdendir,yıllarca kışın bile pencere açık oturmuşumdur.

Benim evim gerçekten sıcak oluyordu.Peteklerim hep kapalı idi.Ama üst katlara çıkan boruların sıcağı bile yetiyordu.Bu yüzden ne yazı severim ne de sıcağı.

Yıllar var tek bir kazak bile almadım ve giymedim....Bazıları nimet bilir bunu ama inanın her zaman aynı şeyler de çekilmiyor doğrusu...

Nankörlük olduğunu düşünenler de olabilir ama neyse ne..Ben gerçekten üşümek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..