Sayfalar

8 Eylül 2010 Çarşamba

önyargılarımız...

Adam sağlık ocağında sıra bekliyordu.Ben de bekliyordum.Baktık elinde numarası olmayan genç bir kadın:
-Ben .... dedi .. Sabah geldim de bir şey soracağım doktora...
-Tamam dedi sıradaki...
Kadın girdi içeri..Bir sonraki adam biir öncekine sinirli bir şekilde:
-O kadın var ya dedi...Bekle ki  çıksın...O girdi içeri sıra beklemeyecek.Oradan veriyor doktor ona sırayı.Sen de gir dedin..Bak gör ne zaman çıkacak......
Adamın lafı ağızında kaldı....
Kadın çıktı ve kibarca,içeriye girmesine izin veren adama teşekkür etti...
Ve arkasından konuşan adam anlaşılan pişkindi....Suratı bile kızarmadan elindeki raporlarına bakmaya devam ediyordu....

1 yorum:

  1. İYİ BAYRAMLAR
    Ramazan bayramınızı tüm kalbi duygularımla tebrik eder. Nice bayramlara ailenizle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde erişmenizi Mevlam'dan niyaz ederim.

    Sevgi ve Saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..