Sayfalar

29 Ekim 2010 Cuma

Bu çocuklar da haklarını helal etmeyecekler...



Dün en az üç çocuk konusunda yazmıştım bir yazı.
Ama dün başbakanımızın bunu nüfusumuz yaşlanıyor ,genç nüfus yok açıklaması daha farklı düşünmeme neden oldu...
Yaşlı nüfus olabileceğine inanmıyorum gelecekte,çünkü bilimsel açıklamalar hiç de içaçıcı değil.GDO'larla zaten neslimiz üremeyecek...
Ben sırf bu yüzden çok istemelerine rağmen çocuklarıma yaz boyunca bir kez bile mısır alıp yedirmedim...
O kadar istediler ki....
Türkiye'de sağlıklı hiçbirşey kalmadı....
Bunun vebali Türkiye'de GDO'lu tarıma izin veren herkesin boynuna olsun diyorum.Ve o minicik çocukları böylesine üzdüğünüz için hakkımı helal etmiyorum.Bu da böyle biline.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..