Sayfalar

29 Ekim 2010 Cuma

inandırıcı mı?


Türban ilköğretime indi.....
Türbana karşı değilim ama gerçekten işin siyasi boyutunu da kavrayabilmiş değilim.
O minik kızın ailesinin amacı üzüm yemek mi, bağcı dövmek mi anlamaya çalışıyorum ama amacın bağcı dövmek olduğu apaçık ortada maalesef...
Madem ki Siyasi değil de Allah rızası için yaptın bunu o halde bacaklarını neden kapatmadın o kızın diye sormazlar mı?
Ben soruyorum mesela......
Bu ne biçim kapanmadır?
Hem türban takıp,hem de boya küpüne düşenlerin samimiyetsizliği ile aynı kefede değerlendiriyorum bu olayı....
Gerçek kapanmaksa,hatların belli olmayışıdır.Dikkat çekmemektir......Daracık kıyafet giymemektir...
Şekli çok da önemli değil amaç sadece saçları,boyunu ve boğazı göstermemektir....
Budur yani....
Kızıyorum ama kimse de ciddiye almadı bu olayı...
Bu daha da güzel,kapanır gider diye düşünüyorum...
(fotoğraf gazeteci.tv'den alınmıştır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..