Sayfalar

28 Aralık 2010 Salı

bugün de böyle geçti..


Bugün günüm hastenede geçti..
Öyle merak edilecek birşey değil Allaha şükür.Sadece kızıma kan sayımı yaptırmak için oradaydım..
Koridorda sıramı beklerken nelere şahit olmadım ki?
Ama öyle birşey vrdı ki,tüylerim diken diken oldu..
40'lı yaşlarında olduğunu sandığım bir adam,70'lii yaşlarında olduğunu sandığım başka bir adamı koridor boyunca sırtında taşıyıp polikliniğe götürdü.
Belli ki tekerleklisandalye bulamamış ve onu yürütmeye kıyamamıştı..
-Allahım!... dedim.
Hayırlı evlat dedikleri bu olsa gerek....
Rabbim o duruma düşürme ama düşürürsen de böyle evladı nasip eyle dedim.
Öylesine takdir ettim ki,insanlığın ölmediğini müjdelemişti sanki bana...
Ne mutlu o babaya,müjdeler olsun o evlada...
Sonrasında laboratuara girdik benim dışarıda beklememi söylediler.
Her hastaneye gittiğimde mutlaka hatırlatırım eldivenlerini değiştirmelerini.
Yine öyle oldu.
Rica ettim değiştirdi hemşire..
Benim anlamadığım şu:
Eldiven sağlık personelini koruma amaçlı mıdır,yoksa hastalardan birbirine bulaşabilecek hastalıkları önlemek için mi kullanılır?
Nereye gidersem gideyim,mutlaka sağlık personelini koruma amaçlı kullanıldığını gördüm..
Bu yüzden bir salgın oldu mu bizde çok güzel yayılıyor.....
Bugünün notları bu..
Ha kızımın sonuçları mı?
Onlar çok güzel.......
Ayrıca aile hekimliğinden bahsetmeden de geçmek istemiyorum..Şu konumda ben kendi adıma çok memnunum....Hiç beklemiyorum......Doktorumuz bile "sakin ol anlatmak için fazlasıyla zamanın var" diyor benim aceleciliğim karşısında.....

6 yorum:

  1. geçmiş olsun canım
    umarım bir sorun yoktur

    YanıtlaSil
  2. Hastanaler...
    Yüzleri gülmeyen, umut bekleyen insanların durağı...

    İnsan gitti mi bir kere etrafında acı çekenleri görmeden yapamıyor. Bir an kendi dersinden uzaklaşıp yüzlerce derde bürünüyor.

    Çok zor, Allah herkese şifa versin, yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Tijeen ciğim sağol.Bugün doktora göstereceğim.Dün gidemedim.Ama sorun yok gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  4. Halısın newbahar.Hakikaten insanın eğer derdi yoksa fazla kendini unutuyor.
    Çok kereler sıramı takip temeyi unuttuğum oldu.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. şikayetçiyim hep ama dediğiniz gibi alışmışızki arada yazarken bile kaçıyor yabancı kelime satırlara.
    selamlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..