Sayfalar

29 Ocak 2011 Cumartesi

Kocaeli atağı...

Dün çocukların karne günüydü..
Çok şükür karneler mükemmeldi.
Ama bunu zaten biliyorduk e-veli sistemi sayesinde sürpriz değil artık.
Ama başka bir sürpriz vardı.
Kocaeli valiliği tarafından düzenlenen "her eve bir kitap" kampanyası..
Bu kampanya çerçevesinde 300.000 kitap dağıtıldı.
Ve daha da önemlisi bu kitabı öğrencinin velisi ile birlikte okuyup özetini çıkarması ve velinin bunu kontrol etmesi.
Yani zorla da olsa veliler kitap okumak zorunda kalacaklar....
Bence çok ama çok güzel bir durum..
Yakınan velileri gördüm.Çok hoşuma gitti.
Biraz az gezip,az dedikodu yaparlarsa okumaya vakit bulabilirler...
Nihayet birileri okuyacak çok şükür.
Ayrıca,kocaeli belediyesi iki yıldır zaten tüm ilköğretim 6. sınıf öğrencilerine laptop dağıtıyor ve dersler buna göre yapılıyor....
Dini,kişiliği,düşüncesi,ideali,partisi ne olursa olsun.Bir belediye başkanı bunu yapıyorsa eğer ben ayakta alkışlarım...
Çünkü o kadar alakasız başkanlar gördük ki.....
Ha,yolsuzluğu var mıdır yok mudur?
Buu bilemem.
ama yapılanları da görmek lazım.
Yarın neyi gösterir bilemem.Ama Kocaeli bölgesinin sosyal ve kültürel kalkınmada büyük bir aşama kaydedeceğine inanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..