Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

ONUR

Günün konusu yazısı ne olabilir?
Aslında uzun zamandır  evde yalnız kalmamıştım..
Yalnızlık güzel ....
Ama uzun süreli olmazsa.
Aslında herşey denge meselesi..
Toplum toplumdaki vazifelerimiz,davranış şekillerimiz..O öyle dedi.
Bu böyle yaptı.Hayat keşmekeş..
Herkes mükemmeli yakalamaya çalışıyor.
Çoğu ben buyum demek için fırsat kolluyor.
Ne bu kendini beğenmişlik?
Ne kadar komik olduklarının farkında değiller mi?
İnsana bilmediğini söylemek neden bu kadar ğır gelir?
Ya da herşeyi ben bilirim edası ile ortalıkta boy gösteren insanlar,karşısındakilerin kendisini ukala bir kişilik olarak gördüğünün farkına neden varmazlar?
Niye bu yarış?
Oysa mütevazi bir kişilik geliştirmek varken...
Bilmiyorum demek ayıp değil,farkındalık ve belki de ayrıcalıktır günümüzde..
Her konuda fikir sahibi olmak güzeldir ama yerine göre fikri beyan etmek yakışır insana...
Sonra vazifelerimiz.Eşimize dostumuza...
-O bana şunu yaptı ,ben de böyle davranacağım bundan sonra....
Çok duyduğum bir diyalog bu..
Peki neden farklı kişilik geliştiriyorsun ki?
Olduğun gibi kal..
İnsan olarak vazifeni yap onun gibi olma...
İnsan olmanın erdemini yaşat,ya da hissettir.
Gör bak hayat nasıl değişecek.
Sen sen ol,Sen karşındaki gibi olma..
En azından ben buyum,kendime saygım var yapmam gerekeni yaparım,beğenilir ya da beğenilmez...
Eleştirilir ya da takdir edilir..
Eleştirilere karşı hiddet,Takdire karşı gurur geliştirme...
Onurlu ol.......
Onurlu yaşa....
Kimse ne kadar insanca olduğunu söylemese bile ,
SEN KENDİN İÇİN YAŞA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..