Sayfalar

31 Mayıs 2011 Salı

45 DAKİKADA YAZILAN ROMAN..



Genç kız ve delikanlı,etraflarındaki onlarca kişiye rağmen tekvücut bir halde ,Haydarpaşa-Gebze hattında ayakta yolculuk yapmaktaydılar.
Etraflarındakilerin,yaşlı veya çocuk olmasına aldırış etmeden bir öpücük mesafesindelerken ben bakışlarımı çevirmiştim utancımdan.
Birlikteliklerini yaşıyorlardı tabiri caizse..
Oysa eminim kızınailesi onu görse namus meselesi yapacak cinstendi.Nereden mi anladım,giyim tarzı ele veriyor insanları ne de olsa...
Bir zaman ara verdiler ilişkilerine...
Ne konuşuldu bilmiyorum ama belli ki kız içerlemişti..
Tavır yaptı delikanlıya.
Delikanlı da hiç oralı olmadı.
Sonra yanına gitti konuştular tekrar.Bahar havası esmişti aralarında.
Ama yine birden aynı hareket.
Kız gardını almıştı yine.
Ben bakışlarımı kaçırdığım bir an farkettim ki delikanlı yok..
Bir de kıza baktım gözler kıpkırmızı olmuş,yanaklarından aşağıya süzülüveriyordu yaşlar..
Acıma duygusu hisettim ne yalan söyleyeyim.
Sonra da kızdım için için bana da neyse.
Gidenin arkasından ağlamamak lazım diye.
Telefonla görüştü kız.Ve........
Bir istasyon sonra da atladı trenden..
Sonunu siz yazın artık benden bu kadar.
Arkası olaylara dönük yolculuk sıkıcı bir şekilde yolculuk yaptığını iddia eden arkadaşıma da
"Arkanda kocaman bir roman yazıldı senin haberin yok"
deyiverdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..