Sayfalar

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Böyle geçti bir anneler günü....



Herkes yazmış anneler gününün özelliğini güzelliğini.Ben kimsenin anneler gününü kutlayamadım maaleef..
Ama benim anneler günüm kutlandı dün.
Ben bu özel ve güzel günün anlam ve önemine  binaen çocuklarımın çok sevdiği,ıslak kek ve peynirli güzel bir börekle kutladım bu günümü..
Onlar beni öptüler...
Birisi  "sana çok güzel bir hediye almak istedim ama sana layık birşey bulamadım" dedi....
Ben anladım ki hediye almaya vakit bulamadı......
Birisi elimi öpüp yanağıma bir öpücük kondurdu...
Üçüncüsü biriktirdiği bütün harçlığını verip bana iki güzel roman aldı..Ve içine yazdığı notla beni çok mutlu etti.
En küçüğü var ya en küçüğü,beni perişan etti..
Okulda hazırladığı kolye eve gelip kopunca,dünyası yıkıldı çocuğumun..
Yaptığı kolyeyi bir güzel hediye paketine koyup da vermek istediği için iki tane kırtasiyeye gitmiş benden izinsiz.
Birinde bulamayınca öbürüne.
Sonra kolyeyi güzelce yerleştirmiş.
Eve gelmeden önce dışarıda ablasını görünce ona göstermek istemiş.
Kolye ambalajından çıkarınca kopup boncuklar yere dökülmüş ve dünyası yıkılmış yavrumun.
Ağlaya ağlaya eve gelince içim eridi bittim.
Sonrasında da uzunca bir süre ona teşekkür edip teselli etmek zorunda kaldım..
Ve kızdım da.
Güne anlam ve önem yüklemenin artık bir rant olması düşüncesi geldi aklıma.
Çünkü eskiden bahçeden kopartılan bir gül bile yeterdi annenin gönlünü almaya..
Hatırlamak güzel... güzel de neden gün özel?
Bırakın evlatlar annelerini istediği günde hatırlasın.Hatırlamasa ne olacak sanki?
Annesini sevmediğini mi düşüneceğiz yani?
Bir çocuğun hayalleri yıkıldı dün..
Sırf günün anlam ve öneminden dolayı..
Üzüldüm hem de çok üzüldüm.
Bir anneler gününde benim çocuğum hıçkıra hıçkıra ağladı.....
Meğerse gün ne kadar önemli bir günmüş..
Kutlayana hayırlı olsun.
Ben bundan anneler gününü kutlamak istemiyorum.
Hediye alamadığı ya da unuttuğu zaman kendini suçlu hissedecek çocuklar görmek istemiyorum karşımda.
Ben onların beni sonsuz sevdiğini biliyorum..
Ve benim onları dünyaya değişmeyeceğimi de onlar biliyorlar....
Bana her gün anneler günü.Onlar sağlıklı ve mutlu olsunlar yeter.
En güzel hediye içten gelen bir tebessüm benim için.
Sağolun var olun evlatlarım.
Siz yoksanız ben de yokum zaten.
Bana bu yüce annelik duygusunu tattırdığınız için asıl sizlerin günleri olmalı ve ben sizi kutlamalıyım...
Yüce rabbim hepinize mutlu ve sağlıklı bir yaşam sunsun  diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..