Sayfalar

3 Mayıs 2011 Salı

SERENAD


Bu sabah okuduğum ve doyamadığım bir kitabı önermek için girdim bloğuma.Eğer kitap almayı düşünenler varsa ve eğer henüz okumamışlarsa ZÜLFÜ LİVANELİ'nin SERENAD'ını kitap sevenlerin mutlaka okumasını öneriyorum.
Her sayfası ayrı heyecan,asla elinizden bırakmak istemiyorsunuz.Akıcı bir dille yazılmış,Ve kitap bittikten sonra ufak çaplı araştırma yaptığımda yaşananların çoğunun gerçek hayattan alındığını görmek ilgimi daha fazla çekti.
Böyle güzel kitaplara her zaman denk gelemiyoruz.
İnanıyorum ki,reklamını iyi yapan kitap yok satıyor,fazlaca güzel olmasa bile.
Ama kimbilir iyi reklam yapamamış ne kitaplar var.
Yıllar önce en çok satan bir kitabı sırf Fransız kalmamak için okumaya çalışmıştım.Az daha bunalıma giriyordum.600 sayfalık falandı sanırım.Artık son 30 sayfasına geldiğimde "yetti gari" deyip elimden fırlattığımı dün gibi hatırlıyorum.
Ve bu millet sırf okumuş olmak için mi okuyor diye de o gün bugündür merak eder dururum...

2 yorum:

  1. Ben de "Serenad"ı yeni bitirdim. çok beğendim, tadı hala damağımda. hemen yeni bir kitaba başlayamadım, tad alamam diye... sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben yine Zülfü livanelinin kitabını almak istiyorum ama şu an elimde okumam gereken birkaç kitap var onları bitirmem lazım...
    İlk kez Livaeli okudum.Anlatımındaki sürükleyiciliğine bayıldım....Gereksiz tasvirlerle insanı sıkmıyor...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..