Sayfalar

28 Ağustos 2012 Salı

doğum günü sürprizi



Dün benim doğum günümdü bildiğiniz üzre.Aslında hatırlanmayı isteyip de yük olmak istememem arasındaki çelişki beni üzen.Yıllardır her şey abartıldı ya ondandır.
Öyle pahalı hediyelerle sevgisini kanıtlayan evlat istemedim hiç.Zaten sevgilerini kanıtlama gereğini de duymasınlar isterim.
Ama hatırlanmayı bir sözle de olsa,bir öpücükle de olsa beklerim.
Hoş alıştım yıllarca bekleyip içime atmaya.Evlatlarım hep kutlarlar.Onlar benim parçam.Ama büyüdükçe galiba çok da önemli olduğunu düşünmüyorlar.
Dün küçücük dev bir yürek olmuştu benim minicik evladım.Kankisiyle birlikte bana öyle sevgi dolu bir parti hazırlamışlar ki gurur duydum oğlumla.
Hediye bile almış üstelik borç alıp.(Hani borçla deyince zannetmeyin ki çocuk harçlıksız.O aldığı parayı son kuruşuna kadar yer.Maalesef tutumlu olmayı öğretemedim ona.)
Ağladı bir gece önce. Bana aldığı kolye kırılmış.Üzüle üzüle anlattı .Meğerse aldığı kolyeyi balonun içine koyup  hediye edecekken kırılmış.
Aksiyona bakın...
Ve bir daha hediye alıp açılamayacak, borç batağında çocuk.
Üzülüp kullanmadığım kolyelerden birini verdim ona kimse anlamadan hediye etsin diye sevindi garibim.
O koca yürek kankisiyle ortak bir de pasta almış.Üstelik piyasa araştırması yapıp nerede ucuzsa.
Bunlar olurken ben nerde miydim,göz randevum vardı hastanede oraya gitmiştim.
Sonrasında benim koca yürekli oğluşum bütün komşularımı ayaklandırmış ve hep birlikte komşumuzun bahçesinde doğum günü kutladık.Unutamayacağım doğum günlerim listesine yazdım 52. yaş günümü.Kaç tane mi unutamayacağım.Yalnızca üç.
Diğer ikisi mi?
Biri yine komşularım
diğeri evliliğimin 4. ayında...
Bir sonrası mı?
Oğlum büyüyecek mi seneye acaba.......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..