Sayfalar

13 Ekim 2009 Salı

İlk diş

Seninle ilgili hatırlayamayıp da yazmadığım,ya da hiç hatırlayamadığım ve de yazamadığım yaşanmışlıklar için kendime çok kızıyorum şimdi kuzucuğum..
5 aylıkken diş çıkarttığını hatırlıyorum.Çok huysuzlanmıştın ve ben ertesi günü seni doktora götürmüştüm.
Doktor hiçbir şeyinin olmadığını söylemişti.Apartmanımıza geldik.Alt kattaki komşumuz kapıyı açıp doktorun ne dediğini sordu,Hiçbir şeyi yokmuş dedim.
-Zaten doktorlar bir diş çıkartmayı bir de kızamığı anlayamıyorlar ilk anda...
deyiverdi.Eve çıktım.Düşündüm.Kendi kendime güldüm."Hadi canım sen de 5 aylık çocuk diş mi çıkarır" dedim.
Sana elma rendelemiştim.Kaşık kaşık yedirirken dişine değdirmek istedim kaşığı. "ÇIT" sesini duyunca ürktüm her nedense.Komşumu çağırdım emin olmak için.O da dişinin çıktığını söyledi.Sanki benim bayramımdı.O nasıl mutluluktu öyle......
Nelerle mutlu olmuşuz meğer şimdi düşündükçe eskiden daha mı mütevaziymişiz diyesim geliyor.
Ya da İlk çocuğunun ilk diş çıkartması bir anne için çok mu önemli bir olaydı?
Demek ki öyleymiş....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..