Sayfalar

14 Ekim 2009 Çarşamba

Sevgili oğlum,
Evelki gün küçük S...'yı araştırma hastanesine götürdük.Bayan dr. bize direkt olarak allerji testi yapmayacağını, kandaki allerjen değerlerine baktıktan sonra gerekli görürse bu testi isteyeceğini söyledi.Ve küçük S....'dan kan alındı.Gerçi o da sorun oldu ya....
Meslek lisesi stajyerleri olduğunu tahmin ettiğim kişiler sırayla hastalardan kan alıyorlardı.Bizim şansımıza da çıtı pıtı bir kızcağız düştü.Bizden önceki hastadan da kan aldı.Sıra bize gelince baktım aynı eldiven, uyarma gereğini duydum.Aldığım cevap ilginçti doğrusu..
"Biz her hastaya eldiven değiştirirsek bize eldiven mi dayanır?"
Umarım bir gün kendisi o hastanede hasta pozisyonunda olmaz.....
Neyse,ertesi gün sonuçlarını alıp .çok hoş bir bayan olan dr.un kapısını tıklattık.
Küçük S...'mız normalin biraz üzerinde değerlere sahipmiş ama test yapılacak kadar da yüksek bir sonucu yokmuş.Yani birazcık allerji yapan şeylerden uzak duracakmış hepsi o...
Gerçekten sevindim doğrusu..Biraz büyüyünce de vücut bağışıklık kazanır herhalde.Dr.hanım bana yünden,tozdan ve özellikle sigara dumanından uzak kalmasını,sigaranın evin balkonunda bile içilmemesi gerektiğini söyledi.
Uygulamaya çalışacağım ama yine yaram kanıyor.İnsanlara bunu anlatmak çok zor........
Gelelim asker adayı kardeşine....O da bugün son muayeneye gitti.Ne zaman çağırırlarsa o zaman gidecek.Yine yüreğim buruluyor.
Ona da alışmam zaman alacak.Üstelik ona çok zor alışacağım.Biliyorsun o çok zayıf......Nasıl dayanır kuzum...Ben nasıl dayanırım bilmiyorum.Ama hepiniz Allaha emanet...........
Sizleri çok seviyorum..Rabbim sizin gibi evlatları bana layık gördüğü için ben çok şanslı bir anneyim diye düşünüyorum.Yolunuz açıık olsun kuzularım....Allah sizleri zorda,darda koymasın.....
Sizi çok seven anneniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..