Sayfalar

11 Aralık 2009 Cuma

Canım oğlum,dün sabah aynen bu saatlerde öğrendim senin gideceğin yeri..
İzmir Narlıdere,kısa dönem......
Sevineyim mi,üzüleyim mi bilemedim.
Yedi şehitin üzerine gelen bu habere........
Ama senden ayrılacağımız için üzgünüm.
Sen de üzgünsün biliyorum.Süt dökmüş kedi gibisin kaç gündür.
E....ile aranda bahar rüzgarları esiyor.
E... hep senin bir an evvel askere gitmeni isterdi ya,baktım o bile durgun,o bile üzülüyor.
S.... çok kötü..Okula gitmek istemiyor.
Bu konuda öğretmeni ile konuştuğumda bana "ağabeyisi askere gidecekmiş galiba sürekli onu anlatıyor" dedi.
Demek ki çok etkilendi.Şimdilerde okulun rehber öğretmeni ile görüşüyor,o gün bu gündür sorun çıkarmıyor çok şükür.
Eksikliklerini süratle tamamladım.Bugün de halanlar ve amcanlar gelecekler yolcu etmeye...Ayrıca tüm komşularımız otogara kadar uğurlayacağız seni de.
Ağlamayacağım,yine söz verdim kendime....Yolun açık olsun.Güle güle git,güle güle gel.
Rabbim hepinizi,tüm askerlerimizi korusun o kalleşlerden,o eli kanlı katillerden.Onların yanında seni de korusun Rabbim.
Hayırlı teskereler olsun.UĞURLAR OLSUN!.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..