Sayfalar

8 Aralık 2009 Salı

Sevgili oğlum;
Kardeşini askere yollamanın hazırlıkları içerisinde,seni fazla ihmal ettim biliyorum.Senin, tüm zorluklardan sonra yerinde rahat olduğunu bildiğim için tedirgin olmuyorum.
Ama kardeşin için endişeliyim.
Henüz yeri ve ne kadar askerlik yapacağı belli olmadı ama gece sabaha kadar rüyamda onunla uğraştım.
Rüyamda onun,Manisa kırkağaca gittiğini söylediler.
Baban ve ben ağlıyorduk.
Baban orada askerlik çok çok zordur....dedi.
Ben de bir ümit belki zorlanmaz dedim ama baban sürekli ağlıyordu.
Küçük S.... ağlıyordu,hepimiz ağlıyorduk rüyamda...
Rabbim güldürür inşallah,Hayırlısı olsun.
Şu an psikolojim tavan yapmış vaziyette....Bu duruma alışmaya çalışıyorum.
Kardeşin yıllarca emek verip uzattığı saçlarını dün asker traşı yaptırıp geldi.Ben bir garip oldum.Sanki yetim çocuklar gibi olmuştu.E... da sarılıp üzüldüğünü belli etti.
A.... da üzülme kökü bende gelince yine uzatırım deyip onu teselli etti.
Sanki devamlı didişen iki kardeş onlar değillerdi.Öyle bir sarıldılar ki,kardeşliğin ne demek olduğunu,her bağdan daha güçlü bir bağ olduğunu anladım.
Ben hiç kardeşimle büyümediğim için bu duygular bana hep yabancı,,,
Ama her şeyi sizde öğreniyorum...
Hep mutlu olun,hep birlikte yaşayın....
Hayatınız boyunca asla biriniz diğerinizi üzmesin ve ezmesin.
Araya yabancı kişiler girip size karışacak, onları hep birlikte kucaklayın,onları da kardeşiniz bilin.
Asla aranızda maddi sorun olmasın.Eğer biriniz diğerinizden ihtiyacını gidermek için bir şey isterse,ihtiyaç giderildikten sonra zamanı gelince aldığınızı eksiksiz geri verin.
Saygı sevgiden önce gelir.Küçükler büyüklerini saysın.Büyükler de aynı saygıyı küçüklere göstersin.
Yarın ben ve babanız çekip gittikten sonra siz birbirinize destek olacaksınız.
Kızım bir tane.Size belki her şeyini anlatamaz..Ama ona arkasında olduğunuzu hissettirin....
Yaz yaz bitmez bu mektup...
Sanki mektup değil vasiyet.Ama olsun,belki yazmaya zaman bulamayabilirim.Şimdiden herşeyi yazmalıyım.
Arkadaşımız ayağı ile gitti hastaneye,bir haftadır yoğun bakımdan çıkamadı.Yarın kime ne olacak hiç kimse bilemez.
Öpüyorum seni kınalı kuzum.Sen en büyük ağabeysin.
Onları önce Allaha,sonra da sana emanet ediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..