Sayfalar

7 Aralık 2009 Pazartesi

Canım oğluşum.Bu sana gitmeden yazdığım ilk mektup.
Yakında sen de yuvadan uçacaksın.Senin uçuşun ağabeyinden daha farklıolacak.Çünkü biz seninle hiç ayrılmadık.Bu ilk ayrılığımız olacak.
Seni özleyeceğim ama biliyorsun ki,biraz da kalıba girmen için dua edeceğim.
Artık büyüyüp de gelmeni,benimle dedeişmeden yaşamayı öğrenmeni istiyorum.
Biliyorsun ki,kardeşlerinin arasında en çok senin için fedakarlık yaptım.
Babanla senin aranda bir duvardım sürekli.Seni her adımında destekledim.Ama senin hala beni anladığını sanmıyorum.Bunları ilerideki mektuplarımda anlatacağım.Çok da aile mahrenmiyetine girmeden anlatacağım.Sen anlayacaksın onu.....
Şimdi ağabeyin için yaşadığım her sızıyı aynen senin için de yaşıyorum.Gözlerine bakamıyorum.Bakarsam dolacak gözlerim biliyorum.
Bir haftalık bir misafirliğin kaldı evinde..Sonra...
Sonrasında ayrılık var.Allahım bu ayrılığı geçici eylesin.
Seni de çok seviyorum oğluşum.Hepiniz bir tanesiniz gözümde.Çünkü hiçbirinizin eşi benzeri yok....
Şimdilik hoşçakal oğluşum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..